Delovni čas: PON - PET od 10.00 do 18.00, SOB od 9.00 do 14.00

E-mail: info@e-mepoganja.si

Pomoč uporabnikom: 051 356 461

Reklamacija/Garancija

Reklamacija

Vsi izdelki zapustijo skladišče z embalažo v popolnem stanju (brez poškodb).

V primeru, da kupec prejme izdelek direktno na dom oziroma izbrani naslov, mora ob prejemu preveriti, če se številka paketa ujema s poslanim. Prav tako mora kupec pregledati zunanjost paketa in v primeru znakov vidnih poškodb ali neustreznega ravnanja, ki bi lahko vplivalo na poškodbo izdelka, dostavniku sporočiti, da zapiše na dostavni list ''PAKET JE VIDNO POŠKODOVAN'', preden podpise prevzem izdelka. Istočasno kupec slika vidne poškodbe paketa.

Po prevzemu izdelka ima kupec največ 5 dni časa, da odpre pošiljko in preveri, če so vsi ustrezni deli dobavljeni in nepoškodovani. V primeru, da kakšen sestavni del manjka ali je poškodovan, ima kupec največ 5 dni časa od dneva prevzema izdelka, da to prijavi prodajalcu z dokazili (potrdilo o datumu prevzema in slikami manjkajočih ali poškodovanih delov).

V primeru, da kupec izbere opcijo prevzema izdelka v prodajno razstavnem salonu na Letaliski ulici 33 c v Ljubljani, veljajo enaki pogoji, kot so navedeni v prejšnjih dveh odstavkih. Vse aktivnosti prevzema in pregleda izdelka v tem primeru opravi prodajalec, odgovornost glede prevzema, poškodb ali manjkajočih delov kot tudi brezhibnega delovanja prevzame prodajalec.

Garancija

Vsak izdelek mora kupec upravljati v skladu z navodili za uporabo, ki jih prejme skupaj z izdelkom. Pomembno je ločiti zagon izdelka kot tudi kasnejše delovanje. Za obe fazi so v navodilih za uporabo natančno določeni postopki. Garancija krije napake v izdelavi kot nedelovanje naprave.

Kupec ni upravičen do garancije v garancijskem roku, kadar ni deloval v skladu z navodili za uporabo in/ali če ne uspe predložiti dokazilo o nakupu izdelka (predložiti mora številko oz. koda izdelka ter račun).
 
Večina artiklov v ponudbi ima garancijo.  Če ima izdelek priložen garancijski list, lahko kupec garancijo uveljavljate neposredno pri prodajalcu.

Izdelki imajo časovni rok garancije, kot je navedeno na internetni strani ali/in na garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja v fazi prejema izdelka ali delovanja izdelka od prejema do časa garancije za posamezni izdelek. Garancija je veljavna ob predložitvi računa, številki oz. kodi izdelka in ob upoštevanju navodil za uporabo.

Za večino izdelkov velja 2 letna garancija, če se seveda izdelki uporabljajo v skladu z navodili in niso bili drugače poškodovani. Za nekatera električna kolesa velja 5 letna splošna garancija. Garancija na baterije je 12 mesecev. 

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, plača proizvajalec.

V primeru napake ali nedelovanja izdelka kupec obvesti prodajalca na elektronski naslov: info@e-mepoganja.si. Kupec v sporočilu posreduje:

- Podatek o kupcu (ime, priimek, naslov)
- Kopijo računa
- Opis napake oz. težave
- Izpolnjen garancijski list (najdete ga v navodilih za uporabo)
- Po možnosti priloži tudi sliko napake

Nekatera servisna dela, kot so zamenjava posameznih delov ali manjša popravila, bo opravil prodajalec sam. V primeru obsežnejših servisnih del prodajalec kupcu pošlje servisni nalog za obisk pooblaščenega servisa in vzpostavi stik s proizvajalcem. 

Pred popravilom na pooblaščenih servisnih enotah je v garancijskem roku obvezna potrditev posega s strani prodajalca. V nasprotnem primeru garancije ni mogoče uveljavljati. 

Tudi po poteku garancijskega obdobja prodajalec kupcu nudi svoje storitve s ciljem zagotavljanja brezhibnega delovanja izdelka in zadovoljstva kupca. 
Svetovalec E-MePoganja
Zdravo! Svetovalec je trenutno nedosegljiv. Pošljite sporočilo, odgovorili bomo v najkrajšem času.

Spletno mesto uporablja piškotke, s pomočjo katerih lahko razločujemo med obiskovalci in izboljšujemo delovanje. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Se strinjam Informacije o piškotkih