E-MePoganja

E-predelave

Predelava kolesa v električno kolo omogoča dodatno uporabnost vašemu dobro delujočemu klasičnemu kolesu. Izbirate lahko predelavo na zadnji pogon ali pa na centralni pogon ter postavitev baterije na okvir ali prtljažnik. Pred odločitvijo lahko obe vrsti pogonov preizkusite v našem prodajnem salonu E-Mepoganja.

Preberite več

Predelava kolesa v električno kolo omogoča dodatno uporabnost vašemu dobro delujočemu klasičnemu kolesu. Izbirate lahko predelavo na zadnji pogon ali pa na centralni pogon ter postavitev baterije na okvir ali prtljažnik. Pred odločitvijo lahko obe vrsti pogonov preizkusite v našem prodajnem salonu E-Mepoganja.

Predelava kolesa v električno kolo predstavlja eno od možnosti, da pridete do svojega električnega kolesa. Največje prednosti predevale vašega kolesa v električnega: 

  • s predelanim električnim kolesom bost lahko prevozili razdalje in klance, ki jih zdaj ne zmorete 
  • predelava kolesa v električno kolo daje vašemu kolesu novo uporabnost
  • ni vam potrebno kupovati novega električnega kolesa in tako prihranite denar
  • lahko se z njim vozite v službo in ne boste prepoteni
  • strošek polnenja baterije je minimalen pri povprečni prevoženi kolesarski razdalji (do 15 EUR/leto)

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Obstajajo tri različne tehnologije, ki imajo svoje prednosti in slabosti:

  • Predelava na prednji pogon
  • Predelava na zadnji pogon
  • Predelava na centralni pogon

Predelava kolesa v električno kolo na prednji pogon je najenostavnejša predelava, ki je tudi stroškovno najugodnejša. Električni motorji nudijo navor do 25 Nm in so vgrajeni v prednje platišče. Omenjena konstrukcija in navor omogočajo vožnjo po ravninskih nezahtevnih terenih. Pomembno je paziti, da imate vedno težo rok na krmilu, da ne bi prišlo do zdrsa prednjega pogona.

Predelava kolesa v električno kolo na zadnji pogon je naslednja možnosti. Električni motorji nudijo tudi do 40 Nm navora in so vgrajeni v zadnje platišče. Konstrukcija in navor omogočajo vožnjo po ravninskih terenih in klancih do naklona 4 %.

Predelava kolesa v električno kolo na centralni pogon je tehnološko najbolj izpopolnjena možnost. Električni motor je vgrajen v pesto in je neposredno povezan s poganjanjem pedala kolesarja. Motorji nudijo do 80 Nm navora in imajo vgrajen senzor na osnovi vrtenja. Konstrukcija in moč motorja omogočajo vožnjo po različnih terenih in zahtevnih klancih.

Za hrambo električne energije se uporabljajo Li ionske baterije, ki so lahko vgrajene na okvir ali prtljažnik kolesa. Njihova kapaciteta je lahko različna in vpliva na končno razdaljo, ki jo boste prevozili s pomočjo električnega motorja pri določenih pogojih (teža kolesarja, vrsta terena, pomoč motorja, ipd.). Izbrali smo baterijo kapacitete 580 Wh, ki omogoča do 100 km vožnje s pomočjo motorja za zadnji pogon in do 120 km vožnje s pomočjo motorja na centralni pogon. Centralni pogon ima namreč cca. 20% višjo učinkovitost kot motor na zadnji pogon.

Po dogovoru je mogoče naročiti tudi baterijo različne kapacitete.

Za vsakega kolesarja je pomembno, da je njegovo kolo tehnično brezhibno. To še posebej velja za kolesa z električnim pogonom, saj zagotavljajo udobno vožnjo na daljše razdalje in zato povečano obremenitev na ključne dele kolesa, kot so veriga, prestave, zavore ipd. Zato vsaki stranki priporočamo, da ob vgradnji predelave opravimo še klasičen pregled kolesa na 9 kontrolnih točkah in zamenjamo ali nastavimo priporočene sestavne dele. Tako bo vožnja z vašim kolesom na električni pogon varna in udobna.

Nazaj na vrh
Povzetek košarice
Zapri
Nazaj na vrh